Assassin’s Creed Syndicate Nvidia GameWorks İle Nasıl Gözüküyor?

Assassins Creed Syndicate_TrainCombat_211573

PS4 ve Xbox One platformlarına çıkış yapmış ve ilk inceleme puanlarından tatmin edici puanlar alan Assassin’s Creed Syndicate‘in PC platformu 19 Kasım 2015 tarihine ertelenmişti. PC platformuna çıkışına az bir süre kalan Assassin’s Creed Syndicate‘in  Nvidia GameWorks ile nasıl gözüktüğüne dair bir video yayınlandı.

Videodan da göreceğiniz üzere Assassin’s Creed Syndicate  TXAA, HBAO+, PCSS gibi Nvidia’nın kendine özel teknolojilerini destekliyor. Bu teknolojilerin ne anlama geldiğini tam anlamıyla aşağıdan görebilir ve yayınlanan videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

TXAA(GEÇİCİ KENAR YUMUŞATMA): TXAA, özellikle geçici bozulmaları (harekette yavaşlama ve titreme) azaltmak için tasarlanan yeni bir film tarzı kenar yumuşatma tekniğidir.
HBAO+( Ufuk tabanlı ortam ışıklandırması ): HBAO+‘a kısaca ortam ışıklandırması diyebiliriz.
PCSS: Oyunlardaki gölgeler çizim ile oluşturulur. Gölgelerin simsiyah ve kaba bir şekilde gözüktüğünü görürüz. PCSS teknolojisi ile oyunlardaki gölgeler daha yumuşak ve daha gölgemsi bir renkte gözüküyor.

Abone Ol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
Tüm yorumları görüntüleyin
0
Düşüncelerinizi paylaşmak ister misiniz?x
()
x